Novinky

II. mamutí párty

28.08.2013 09:02
V pátek večer se uskutečnil druhý ročník "Mamutí párty s noční vyjížďkou". Oprášil jsem tedy CBR a vyrazil na akci, kterou jsme s Pavlem minulý rok poprvé uspořádali a moc se to povedlo. Ondra jel se mnou, aby poznal taky kouzlo vyjížděk a hlavně partu lidí, kteří opravdu jezdí a nejen sedí u...

Veteráni v Dobřanech

17.08.2013 15:20
Tak dnes proběhla první opravdová akce na Jawce 350/639. Seděl jsem na tom naposledy asi v roce 1992, ale na to se nezapomíná. Jawa je Jawa a lepší motocykl budete jen těžko hledat. Domluvil jsem se s Ondrou, že se pojedeme podívat do Dobřan u Plzně na tamní veteránskou akci pořádanou...

Šumavská párty

12.08.2013 11:47
Již více než rok jsem si plánoval cestu na Šumavu, lépe řečeno do Vojetic u Petrovic, kde se nachází biofarma a proslulá restaurace "U Štěpána". Stačilo pár řádků na Motorkáři.cz a hned se vytvořila skupina, která měla zájem podívat se do těchto míst. Podařilo se mi zarezervovat stůl na sobotní...

Návštěva Motomuzea v Chlumčanech

14.07.2013 08:12
Letošní sezóna je taková nejaká splašená. Nejprve nekonečná zima, pak nekonečné deště, pak zase pár dnů tropy . . . prostě nám motorkářům dvakrát moc nepřeje. A to je i jeden z důvodů, že letos nějak není čas a chuť trénovat na MX a enduro, pak člověk naskočí rovnou do závodu a to je mazec....

Unie vs. omezení výkonu na 100 koní

11.01.2013 10:01
Přiznám se, že tomuto tématu jsem se řadu let vyhýbal v obavě, že by se toho mohli chytnout naši povedení zákonodárci. ... Přiznám se, že tomuto tématu jsem se řadu let vyhýbal v obavě, že by se toho mohli chytnout naši povedení zákonodárci. Ve Francii jsou totiž všechny motocykly na silnicích...

Yamaha SR400 přijde v roce 2013?

11.01.2013 08:30
Zajímavá zpráva o japonské značce přišla tentokrát z Kalifornie, kde se prý na silnicích prohání první tovární stroj SR400 pro americký trh. Bude Yamaha následovat vzor Hondy CB1100 a uvede tento krásný retro jednoválec i na západní trhy? Zajímavá zpráva o japonské značce přišla tentokrát z...

Krkonošské setkání Café Racer Clubu

06.12.2012 20:49
  Černý Důl nedaleko Vrchlabí od včerejška hostí další sraz členů českého Cafe Racer Clubu i ostatních příznivců old-schoolového závodního stylu. Podívejte se na fotogalerii těch nejlepších kousků, které budou v Krkonoších k zastižení až do neděle, 25. srpna. Vybraným majstrštykům se...

Návštěva u Vendy

25.11.2012 20:27
Nedělní odpoledne, já jsem si udělal vyjímečně volno a tak jsme s Jarkou vyrazili na návštěvu za Ájou a Vaškem. Vencu znám téměř 20 let a jsem rád, že se mohu počítat mezi jeho přátele. Když přijdete k Vendovi do dílny, hned vás praští do očí Jawa 350 Bizon, která už je v laku a pomalu...

Motorkářská Maškarní Merenda

25.11.2012 20:09
Tak za sebou máme definitivně sezónu 2012, kterou jsme zakončili zábavou v "rodinném" kruhu, kterou Peklostroj nazval Motorkářská maškarní merenda. Do restaurace ve Valech, kde se setkání konalo, jsem vyrazil již v pět hodin, zde na mě čekal Peklostroj a tak jsem se mohl pustit do sestavování...

Na výstavě Rychlá kola lze získat i podpis Špotákové

09.11.2012 10:23
Autogramiáda dvojnásobné olympijské vítězky v hodu oštěpem Barbory Špotákové může fanouškům motorismu zpestřit víkendovou návštěvu výstaviště v Lysé nad Labem, kde od 9. do 11. listopadu proběhne již čtrnáctý ročník specializované výstavy Rychlá kola.   Slavná atletka se bude...

Motokros na Zetce není jen dřina

31.10.2012 20:35
Motokros na ČZ 250/513 Když se člověk rozhodne, že bude jezdit motokros klasik, je to nádhera Trénovat, servisovat, trénovat a zase servis Když ošidíte servis, může to dpadnout i takhle Zetka prostě nemá ráda létání vzduchem při skokách, dokáže potrestat nejen prasknutým rámem,...

Motorkářská Maškarní Merenda

17.10.2012 10:54
Vážení motorkáři, motorkářky a přátelé jedné stopy, dne 24.11.2012 pořádájí Peklostroj Burácivý a Motorkáři Planá, Motorkářkou maškarní merendu. Sál bude otevřen od 18:00 hod, v 19:00 bude večeře a od 20:00 hodin vypukne hlavní program. Naším cílem je poznat další nové motorkáře, ale hlavně...

OCC v Čechách. Nesmysl? Tak se podívejte

27.09.2012 20:31
Jednoho dne ráno jsem jako obvykle u kávy probíral motoristické a hlavně motocyklové servery a to, jaký pohled se mi naskytl, to opravdu nemá obdoby. Všichni známe Paula sr, Paula jr., Mickyho, zkrátka lidi z Orange County Choppers z kanálu Discovery nebo následně Prima Cool. Všichni máme v...

Pomoc zvířatům v nouzi

22.09.2012 22:33
Když jsem se dostal do party motorkářů, ani jsem netušil, co všechno zažiju a hlavně jaké lidi potkám. Dnes budu asi nejvíce psát o Vencovi, který je iniciátorem této akce. Většina lidí nás motorkáře považuje za špinavé burany navlečené v kůži, děláme bordel na silnicích, chlastáme na srazech při...

Léto je nenávratně pryč . . .

17.09.2012 09:05
Poslední měsíc byl plný všech možných i nemožných akcí, závodů, výletů či srazů, kalendáře přeplněné, každý chce s posledním sluníčkem zvládnout ještě co nejvíc kiláků, než mazlíčka zazimuje. Tak i u nás toho bylo více než dost. Na Cechu to letos statečně žije, kluci makají a dělají jeden závod...

Jak postavit Yamahu YZ 125 k obrazu svému?

15.08.2012 23:40
  Na jaře letošního roku jsem začal na inzertních serverech hledat nějakého "Japonce" na motokros, protože trápit Zetku na tréninku kvůli fyzičce, dokonce udržovat nějakou fyzičku kvůli pěti závodům na Zetce, protože mi věk nedovoluje nastoupit do ostatních podniků, to se mi nelíbí....

Poprvé na ostrém enduru

06.08.2012 18:10
Když jsem se nedavno zbláznil a řekl, že začnu jezdit enduro a cross-country, nevěděl jsem ani náhodou do čeho jdu. Motokros jezdím hobby pár sezón, motorka má kolem metráku a člověk to otočí kolem nohy jako nic. Na enduru je klasika Husquarna, tak jsem si ji pořídil. No a nejsem žádný měkký...

Začala nová pohádka jménem ENDURO a CROSS-COUNTRY

26.07.2012 12:33
Když mi bylo cca 14 let a začal jsem vnímat motorky, byla to éra přestavování čehokoliv na jěždění v terénu. Tím byla asi určena moje kariéra "bahňáka". Terén je ale motokros, enduro a v posledních letech i cross-country, což je krásný kompromis mezi motokrosem a soutěžěma. Kolem motokrosu jsem...

Informace pro návštěvníky

18.07.2012 21:45
Dnes jsem spustil tento web, protože motorku, mopeda, skútra či čtyřkolku tady má spousta lidí a je škoda toho nevyužít ke společným akcím. Takže kdo máte zájem přidat se k této skupině "bláznů", napište nám.