Poprvé na ostrém enduru

06.08.2012 18:10

Když jsem se nedavno zbláznil a řekl, že začnu jezdit enduro a cross-country, nevěděl jsem ani náhodou do čeho jdu. Motokros jezdím hobby pár sezón, motorka má kolem metráku a člověk to otočí kolem nohy jako nic. Na enduru je klasika Husquarna, tak jsem si ji pořídil. No a nejsem žádný měkký prso, tak rovnou 610 TE. Lidičky, tak strašně těžký a neohrabaný kladivo se nedá řídit ani na silnici, co s tím má dělat člověk, kterej má 68 kilo, v terénu? Asi se na to jen dívat. Kdo to nezkusil, ten nepochopí. Nicméně já jsem holka statečná a tak jsem se dnes vydal zorat svou louku, která už byla díky mé lenosti značně zarostlá. Lítal jsem tam asi dvě hoďky a raději bych fáral na šichtu do uranových dolů. Ale snad se to nějak poddá a 25.8. pojedu čtyřhodinový maraton. Ježiš já jsem vůl jak anděl, to byl zase nápad . . .

Tady máte pár foteček: amkplana.rajce.idnes.cz/08.06._Trenink_HQ_610