Suzuki RF 600 R

28.07.2012 20:54

Když jsem dostal nabídku na rozebranou Suzuki 600 RF 600 R, netušil jsem ani jak tento stroj vypada. Máme ale chytrý internet a světový vyhledavač Google a ten mi jako první odkaz ukázal červenou krasavici kdesi na anglickém serveru a cena? Šílená! 1400 liber! Tak jsem neváhal a dohonutou výměnu za starého Fiata jsem dotáhl do konce. Když kluci přijeli, byla motorka složena v sedanovém Passatu. No, koukal jsem jako poslední brambor ze sklepa, když jsme to přeložili na vozík a dali do dílny. Bylo dost práce a povinností, tak jsem chtěl motorku nechat ležet, ale znáte to, člověku to nedá. Tak jsem v té hromadě šrotu našel rám, kyvku, přední vidle, nějaký kola a začala stavba. Ještě ten večer byla motorka na kolech, nasazený motor a už se mi hlavou honilo, jak udělám odříznutou podsedlovou část,  jak tam budu navařovat tu strašnou spoustu držáků a držáčků . . . Další den jsem troch podcenil a chlazení, elektroinstalace a ještě několik dalších drobností mi zabralo celý den, tedy zbytek volného času. Ale podařilo se a já jsem motorku asi o půlnoci nastartoval. No, radost jsem měl jako malej kluk, kterýmu se zrovna podařilo seřídit zapalování na Pionýru a nastartovat ho. Dnešní den již patřil opravdu hlavně podsedlové části a pasování zadní kapotáže. S autogenem nejsem zrovna kamarád a budí ve mě kurva velký respekt, ale tady byl nevyhnutelný. Nebudu psát jak se mi to povedlo či nepovedlo, to posuďte z fotek, ale vzhled motorky mě více než příjemně překvapil. Pak nastala opět odstrojovačka, zkulturnění elaktroinstalace, dopasování nádrž a zadní kapotáže. Pak ještě držák sedla a už jsem se nemohl dočkat. Kolem páté bylo "hotovo" a já mohl nasednout a udělat první zkušební jízdu. Motor jde jak pila, podvozek bez vůlí . . . Co víc si přát? Teď mě čěkají ještě budíky a přední světlo, pak už jen jemné dolaďování tohoto skvostu. Tak mi držte palce.

Anketa

Jak se vám líbí tato stavba RF 600 R?

Hrůza (13)
18%

Nic moc (15)
21%

Jde to (11)
15%

Pěkný, ale . . . (13)
18%

Super, gratuluju (20)
28%

Celkový počet hlasů: 72