Léto je nenávratně pryč . . .

17.09.2012 09:05

Poslední měsíc byl plný všech možných i nemožných akcí, závodů, výletů či srazů, kalendáře přeplněné, každý chce s posledním sluníčkem zvládnout ještě co nejvíc kiláků, než mazlíčka zazimuje. Tak i u nás toho bylo více než dost.

Na Cechu to letos statečně žije, kluci makají a dělají jeden závod za druhým a tak kromě miotokrosu a cross - country přišel 25. - 26. srpna i off-road maraton. Po dvanáctihodinovém závodu aut se v neděli postavilo na start i početné pole čtyřkolek a následně i motocyklů na čtyři hodiny v prašném terénu. Motorku jsem měl zhruba tři týdny, přesto to byla obrovská výzva. Dojel jsem celkem v klidu, po čtyřech hodinách na ostrém enduru už člověk necítí ani únavu, ani bolest. Pár fotek najdete zde amkplana.rajce.idnes.cz/08.26._Offroad_maratom_Cech_-_motorky/

Motor v Husqvarně nestihl ani vychladnout a už jsem zahříval moji ČZ 250 na další závody motokrosu ve Stříbře. V sobotu 1. září jsem odjel zazávodit se Zetkou na předposlední závod Poháru sv. Petra. Byla to pro změnu bahenní koupel a do prvních treninků nenastoupil ani jeden veterán ČZ. Tento víkend jsem si vybral pořádné množství závodnické smůly, nejprve zadřená plynová rukojeť, držák výfuku a nakonec nefunkčí spojka. Prostě když je člověk utahanej z předchozího maratonu, tak musí spadnout ještě spousta vody a problémy s motorkou, aby nám ten motokros nepřipadal moc jednoduhý. Ale v první jízdě deváté a ve druhé desáté místo je na tu bídu slušný výsledek. Fotky zde amkplana.rajce.idnes.cz/09.01._Stribro_-_Pohar/

Další týden už patřil vyjíž´dkám a výletům. Jako první naplánoval "Peklostroj" cestu na Boží Dar a Klínovec. Nejsem zimní tvor a lyže jsem viděl naposledy v sedmé třídě, tak jsem se na hory docela těšil. S Vaškem jsme se sešli ve Staré Vodě, u Chebu se k nám přidal Jirka a ve Varech Jakub a ještě dva mlaďoši na dvácách. Příjemná cesta, krásná příroda, prostě dobrá nálada. Ukončení bylo u Jakuba na chatě, kde nám uvařil kávu a jelo se domů. Tady je pár fotek amkplana.rajce.idnes.cz/09.08._Vyjizdka_na_Klinovec/

Hned druhý den jsem měl naplánovaný výlet já. Do Mariánek k Penny se mnou přijel Martin na dváce, Jarka jako můj batůžek, Michal a Lucka se svou R1, Pavel s paní z Aše se svou Suzukou V-Strom, Jirka vzal jako batůžek svoji dceru Míšu a dokonce přijel i Pavel z nové Role. Projeli jsme pár km po Německu, pak zastávka ve Svobodce u Tachova na dobrý oběd. Následně další kiláčky až do Domaslavi, kde má penzion můj kamarád Karel. Po cestě se k nám přidal ještě Tomáš na dváce. Fotky jsou zde amkplana.rajce.idnes.cz/09.09._Courani_po_Tachovsku_a_okoli/

Když Pavel řekl posvátnou větu "opečeme mamuta a uděláme noční jízdu", bylo mi jasné, že je o zábavu postaráno. V pátek kolem šesté večer jsme dojeli do Nové Role, zasedli ke grilu a najednou nás tam bylo víc a víc. V devět večer nastal správný čas a kolona osvětlených motorek se vydala do ulic. Cesta vedla přes Sokolov do Lokte, kde nastalo nezbytné focení na náměstí a na kamenném mostě. Pokračovalo se do Varů, focení a cigárko u Vánočního domu a na závěr to nejlepší - Hotel Imperial. Nená cenu psát, jak se každý otáčel za burácejícími motory, podívejte se sami amkplana.rajce.idnes.cz/09.14._Nocni_jizda_Karlovymi_Vary/

Zima už sice chvílema klepe na dveře, ale zavírání silnic a několik enduro závodů na nás ještě čeká, než se uložíme k zimnímu spánku.