Suzuki DR 800 Big

14.08.2012 11:44

 

Přesně před týdnem, tedy 6.7.2012 jsem si udělal radost k 36. narozeninám a stal jsem se majitelem velkého "endura" SUZUKI DR 800 BIG. Motorka mě nijak neuchvátila, ale po přečtení několika recenzí, testů, zkušeností majitelů a také cestopisů na tomto stroji, jsem se rozhodl zkusit, co je na tom všem pravdy.
 
Stroj je po celkovém servisu, nové náplně, svíčky atd, takže sednout a jezdit. V den pořízení byl stav tachometru 54308 km. První moje cesta vedla hned do Zalán na tamní motokrosové závody, tudíž cca 130 km po rovných a slušných cestách. Můj respekt z Biga byl celkem velký. Myslel jsem si, že po jedné sezóně na ZXR 750 R mě enduro nemůže překvapit. Opak byl pravdou. Mám za sebou týden ježdění, najeto téměř 700 km a nestačím se divit, jak velký potenciál v sobě tento stroj má. 
 
Včera jsem poprvě zkusil i pár km po nezpevněných cestách, bylo po dešti a hned po několika poskočení a zabruslení zadního kola jsem pochopil slovo DAKAR. Je to úchvatné a přes mé tvrzení, že tento motocykl je cesťák na pěknou dovolenou, jsem si docela pěkně srdcem motokrosaře zařádil. Bigouš je teď jako prase, takže nastane rychlá koupel a zítra výlet do Litohlav na závody veteránů do vrchu.